Tjuven

Sorry att jag inte har skrivit nått på ett tag. Datorn pajjade :) Så nu skriver jag på mammas :)
Det här var läskigt det hände igår. Jag satt i soffan och då hörde jag att det dunkade till i ytterdörren( jag bor i en villa) jag trodde att det var en tjuv så jag blev riktigt rädd så jag ropade så klart på pappa. Då gick han till hallen och tittade ut genom fönstret då satt den en gigantisk räv utanför dörren. När vi öppnade ytterdörren så kommer räven emot oss. Så pappa börjar klappa i händerna och då går räven iväg. Min lilla kanin som har sin bur där var inte så glad.Men argast var mamma räven hade förstört hennes nya skinnstövlar.
Nu ska jag iväg och simma Hej Då ha en bra dag.

(en kanin som sover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0