Sjuk:(

Sjuk, jag har typ bihåleinflamation feber och är snuvig så jag håller på att bli tokig.

Imorron ska jag på innebandy läger som man ska sova över på(får ej för doktorn) men vill så gärna.
Men jag kommer säkert smitta mina kompisar då.
Jag som tränar 5 ggr i veckan så blir det väldigt tråkigt att sitta still.För jag inte får träna!!!
Min konstiga kompis som skickade galna sms är knäppare än vanligt.
Hon har typ panik hon skulle få låna en luft madrass av mig. Men jag är ju sjuk så hon måste köpa en egen.  Men det är den lilla bitchen alldeles för snål för att gör. 
Kram på er alla som orkade läsa<33

Kommentarer
Postat av: Jennie

jaa, jag kan hjälpa dej :)

msn: [email protected]



jag är inne hela tiden ;)

kram

2009-10-02 @ 16:37:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Josephine

Söt! :)

2009-10-04 @ 14:12:17
URL: http://josephineandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0